A Mesterlövész Multiplayer Changelog

2.33
====
– Fennakadások küszöbökön javítva
– Karakter animációk újradolgozva
– Torkolattűz látszik a többi játékos fegyverén
– Fegyverek működése megváltoztatva az eredeti játékéra
– Fegyver “rángatózás” (bobbing) megváltoztatva az eredeti játékéra
– Fegyvercsere látványosabbá téve, hibája javítva
– Becsapódás effekt kinézete lecserélve
– Botok nehézségi szinte lejebb véve
– HUD átméretezési módszere javítva
– Guggolás kamera hibája javítva
– Eséstől való sérülés (fall damage)
– Mesterlövész távcső csík javítva (jobb szélen volt látható)
– Korszerűbb mesterszerver
– Sikertelen kereséskori hiba javítva
– P90 sebzése lejebb véve
– Dedikált szerver
– Pályaváltás kliensként javítva

2.2
===

– Utolsó kiegészítés
– Halálkor kiírja akit megöltél vagy aki megölt
– Esetleges indítási hiba javítva

2.1
===
– Utolsó javítás
– Gránát hiba javítva ismét

2.0
===
– Utolsó verzió
– Harcmezők pályán Mortyr gép javítva
– Pontlista hiba javítva
– Gránát sebzés hiba javítva (kliens nem tudta megölni önmagát vele)
– Botok hozzáadva – admin parancs: /addbot (egy botot hozzáad a szerverhez),
/rembot (összes botot törli), bónuszpályák kivételével minden pályán működik
– Új parancs: /showstella – csak nyílt pályán működik (bónuszpályák kivételével)
– Szerverlista hozzáadva
– Kisebb meglepetés (használat/újraéledés gomb-ra történik bizonyos tárgyakon)

1.9
===
– Boss HP-ja meghatározható idézéskor (/summonboss HP) a HP-nak nagyobbnak kell lennie, mint 99
– Boss HP kijelző hozzáadva
– Új parancs: /changelevel pályaszám (1-12) – pálya váltás játék közben
– Felesleges, zavaró pálya fények kikapcsolva
– Gránát fizikája finomítva
– game_error.txt használata megszüntetve, helyette a bal felső sarokban fog megjelenni hiba üzenet
– Alapértelmezett grafika: Közepes

1.81
====
– Bossfight hozzáadva (megidézése a 3. Bónuszpályán lehetséges, adminnak: /summonboss,
megsemmisítése: /killboss)
– Fegyverek sebzése finomítva
– Hibás parancs beírása esetén hibaüzenet a chatben

1.8
===
– Új karakterek: Olasz1, Olasz2, Kínai, Jack
– Új pályák: Utolsó Ítélet, 3. Bónuszpálya
– Ingram mérete a játékos karakteren növelve

1.71
====
– Maximális FPS 125-re növelve
– Fegyerpozíció javítva: M14 (első lövés után elugrott a puska a kézből)
– Fegyverszinkron hiba javítva (kezdő fegyver HKG8 volt M14 helyett)
– Áttetszőség hiba a 2. Bónuszpályán javítva
– Fegyver lámpája halálkor kikapcsol
– Egyező név hiba javítva (bizonyos esetben fel tudott egyező névvel is csatlakozni a játékos)
– Adminisztrátori jelszó beállítható, így mások is kaphatnak admin jogot (ha elrontod a jelszót
akkor ledob a szerver, természetesen újra meg lehet próbálni, ha újra felmegyünk a szerverre)
– Oldschool módban beállítható az automatikus fegyverváltás
– Tommy csontváza javítva
– Kódok optimizálva (játék scriptek)
– Pályák módosítva: Előszó, Az öreg kolostor (lightmapping)
– Előszó, 2. Bónuszpályán mozog a víz
– H gombbal lehet váltogatni a HUD kikapcsolás módját (1. normál HUD ki (HP,Ammo), 2. minden ki,
3. minden HUD vissza)

1.7
===
– Fegyversebesség problémák javítva (változó sebességgel működtek a gépfegyverek)
– Minden fegyver sebessége megváltoztatva
– Egyéb sikertelen kapcsolódások okai hozzáadva (game_error.log-ba menti ugyanúgy)
– Lámpa hozzáadva: SIG, P90 (másodlagos tűz gombbal előhozható)
– Egyszerű és Közepes grafikai szintek teljesítménye minimálisan csökkent
– Halálhörgések hozzáadva
– Újraéledéses sérülés hiba javítva
– Stabil felirat kivéve (attól még stabil)
– Pontlista maximum játékosok száma hiba javítva
– Kidobás parancs hozzáadva, chatben: /kick név (csak szervernek)
– További parancsok: /goto név | /get név (goto = hozzá teleportálás,
get = őt teleportálod magadhoz, szintúgy csak szervernek)
– Halálüzenet átalakítva halállistává, jobb felső sarokba helyezve
– 5 soros a halállista és a chat, betűméretük csökkentve
– Új menüpont: Szerver opciók
– Portszám, Maximális Játékosszám (2-32-ig) állítható
– Fegyvereket le lehet tiltani a normál módban
– Célkereszt játékosra mutatva kiírja a játékos nevét (kikapcsolható)
– Új mód: Instagib
– Állítható a hangerő
– Alternatív lépéshangok hozzáadva (csak te hallod, csak a te karakteredre vonatkozik)
– Az utcán pálya javítva
– Minden pálya 16 spawn point-al van ellátva
– Új pálya: 2. Bónuszpálya
– Majdnem hibátlan a halál és a fegyverszinkron
– Karakterek fegyver pozíciói javítva
– Beragadt animáció fegyver újratöltésekor javítva
– Maximális FPS 75-re beállítva (igazságtalan előny elkerülése végett)
– Új karakter: Tommy

1.6
===
– Vér lecserélve
– Torkolattüzek lecserélve
– Sérülés jelző hozzáadva
– Karakterek találati zónái javítva
– Pazarló utasítások javítva
– Pontlista legtöbb ölés szerint rendezve, adatok színe eltérő
– Pontlista megközelíti a hibátlan működést
– HUD újradolgozva, megközelíti az eredetit
– HUD (Kijelző) ki/be kapcsoló gomb hozzáadva
– Új pálya: Mélyebbre (>LNIn3)
– Egér görgővel is lehet fegyvert váltani
– Chat lekicsinyítve, maximális karakterszám: 64
– Egy-két pálya minimálisan módosítva
– Lépcsőzéses hibák javítva, olyan felületen is fel lehetett jutni, ahol
abszolút lehetetlen lenne normál esetben
– Lefűrészelt Sörétes erősebben sebez
– Pályaválasztó menübe oldalak hozzáadva
– Új szerver beállítás: Old School Mod

1.52
====
– Beragadó részecskék hiba javítva, ugyanez gránátra
– X gomb kivéve (részecskék törlésére volt használható)
– Eltűnő játékos hiba javítva
– Súlyos kapcsolati hibák javítva
– Játék indításakor nem kell várni a menüre
– Naplófájl kiiktatva
– HUD Lecserélve az eredeti színűre
– Inverz egér bug javítva
– Csatlakozást most már a menüből lehet csinálni, nem kell betölteni pályát hozzá
– Jelenlegi és maximum játékosok hozzáadva a pontlistához
– Pontlista hiba javítva
– Első stabil kiadás

1.51
====
– Pálya átirányítási hiba javítva (A Lázadó pályán)

1.5
===
– Új pálya: Az Öreg Kolostor
– Új pálya: Előszó
– Új karakter: Rendőr
– Lépcsőzés stabilizálva (eddig visszacsúszott a karakter a lépcsőn)

1.4
===
– A Maximális grafikai szint teljesítménye javítva
– A pályák nevei megjelennek, ha rájuk viszed az egér mutatót
– Új pálya: Harcmezők
– Új pálya: Bónuszpálya
– Régebbi pályák újradolgozva

1.3 fix
=======
– HUD hiba javítva a 2. pályán (A menekülés)

1.3
===
– Fegyverszámok felcserélve, sorrendbe rakva
– Fegyverikonok felújítva
– Összes fegyver elérhető (10 fegyver)
– Stella beszólások beállítási hiba javítva
– Alternatív sörétes puska opció hozzáadva (Mossberg Shotgun textúra)
– M14 mesterlövész puska lőszerszáma javítva 20-ra
– Lőszer kijelző formátuma módosítva az eredeti játék formátumára
– Automata újraéledés beállítás hozzáadva
– Többféle külső választható
– 1. Pályán textúrahiba javítva (A lázadó)
– Új pálya: Leszámolás
– Mozgás lassítva, állóképesség 2x gyorsabban töltődik vissza

1.24
====
– Életerő csík kifordulás hibája javítva
– Javítva: Halálkor előfordult, hogy a torkolattűz vagy fegyver ottmaradt

1.23
====
– Folyamatos meghalás javítva, ha kiestél a pályáról
– Stella beszólásai ki/be kapcsolhatóak
– Játék közben ESC megnyomásakor megjelenik egy figyelmeztető üzenet a kilépésről
– A kezdő zene megadható a beállítások menüben
– Gumibot hatékonyabban sebez (sebessége megegyezik az eredeti játékban lévővel)

1.22
====
– Újabb próbálkozás a részecskék “bennragadása” ellen, amint betölti a játékost azonnal törli, ha talál
– Biztonság kedvéért kliens oldalon “tisztító” gomb hozzáadva, a “bennragadt” részecskék ellen
az X gomb lenyomásával kitörli az összes szikrát és vérfoltot
– K gombbal öngyilkosságot lehet elkövetni (-1 pont jár érte, fél percenként használhatod)
– Dominick véletlenszerű dolgot beszólhat az F gomb lenyomásával (5mp-enként lehet 1-et)
– Új fegyver: gránát
– Q gombbal eldobhatunk egy gránátot
– Pontlista pontossága növelve, nincsenek véletlenül “beragadt” nevek
– 3. pálya fényessége enyhén növelve, ég kicserélve (Az utcán)
– E gombbal újraéledhetünk, ha meghaltunk
– Módosított grafikai szintek (a legalacsonyabb szinten is jó grafikát kapunk kisebb terheléssel)
– Áttetszőségi hiba javítva a 2. pályán (A menekülés)
– Kisebb “meglepetés”

1.21
====
– Súlyos hiba javítva: vérfolt és szikra túlterhelte csatlakozáskor a gépet, mivel “bennragadt”
(tesztelés során nem merült fel, nagy eséllyel megszűnt)
– Ingram lelassítva, túlzottan terhelte a szervert (kárpótlásképpen: 2x sebzés)
– Szerver object törlési problémák előfordulhatnak (unity konzol üzenet), de nem okoztak
olyan jellegű hibát, ami ellehetetlenítené a játékot
– A játék minimalizált (kis méret) állapotban is futni fog, hogy elkerüljük a szinkronhibákat
– Ha rossz pályát töltesz be automatikusan át fog irányítani a másik pályára
– game_error.log-ba kiírja az esetleges hibát, ha rögtön ledob a szerver (2 hiba van:
egyező név, rossz verzió) egyéb esetben üresen marad az naplófájl
– Torkolattűz hiba javítva, lövés közben való fegyverváltás esetén “nem kapcsolódott ki” a torkolattűz
– Textúra hibák javítva a 3. pályán (Az utcán)
– Inverz egér, Automata újratöltés, és Játék közbeni zene beállítás hozzáadva
– Játékos csatlakozás/szétkapcsolás üzenet hozzáadva
– Új fegyver: gumibot

1.2
===
– Új pálya: Az utcán

1.13
====
– 4 zene választható játék közben
– Beállítható játék közbeni első zene
– Ingram felgyorsítva, lőszerszám javítva
– Véletlenszerű sérülés hozzáadva
– Kisebb “meglepetés”

1.12
====
– Guggolás animáció
– Új fegyver: ingram
– HP rendszer
– Kapcsolat terhelő funkciók javítva

1.11
====
– Súlyos csomagküldési hiba javítva (kliens betalált kliensnek és szerver kapta volna a halál meghívást)
– Lényegében kliens-kliens játékost nem tudott ölni, szerver-kliens-t pedig igen és fordítva
– Pontlista hiba javítva

1.1
===
– Vérző busz hozzáadva
– Új pálya: Menekülés
– Indító kép hozzáadva, ikon lecserélve

1.0
===
– Első kiadás

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s