21 comments on “Meet the stáb

    • Csak mondom hogy nem tudsz ellenem semmit tenni, akárki vagy. Ezt a kommentet is kibaszhattam volna az ablakon, de nem hagyhattam ki azt hogy lássák az emberek hogy mennyire alacsony néhány személy IQ-ja 😀

  1. Akkora gyökér fasz vagyok hogy véletlenül a kedvenc videósomat szidtam! Azta kurva egy degenerált pöcs vagyok!

  2. No life faszfej… Hagyd a picsába a gépezést és ÉLJ ember!
    Ezt még mondhatnám a többi magyar videós köcsögnek is…

    • Nem tudom ki a no-life ha te interneten keresztül no-name kiosztassz másokat bármiféle indok/felszólítás nélkül. Ismeretlenül következtetsz mások szexuális beállítottságára, és látszólag észnélkül ontod magadból a trágár szavakat. Olyan sajnálatban részesítelek amit nem vagy képes felfogni, és nem vagyok képes felfogni azt hogy hova halad a világ. “A többi magyar videós köcsög” pedig egy olyan réteget céloz akiknek nagyrésze sokkal többet ér nálad, és igazából van élete. Ha ezt végigolvasod kapsz egy piros pontot az óvodában, mert ha idősebb vagy 6 évnél akkor szerintem kösd fel magad.

  3. “Ezt még mondhatnám a többi magyar videós köcsögnek is…” Mondjad nekik, nagyjából mindegyik 3 méter magasról és 1,4 méteres ívben fosik rá, hogy mit mondasz Barbikám..

Vélemény, hozzászólás?

