9 comments on “Az új kezdet…

  1. Itt is úgykezdem, bizzyD vagyok, másik nickel 🙂

    A történet, mint már megszoktam, egyre jobb lesz, helyesírási hiba. Egyet vettem észre, ,,és a csontvázt derékban kettétöri” nem hagytál ki egy A betűt?
    Én, személy szerint nem árultam volna el, hogy nem halt meg…hadd egye az olvasókat a kíváncsiság 😛 Most miért fogunk izgulni??

    A másik a költözés. A régi blog tartalmát nem mented át? Pl egy Archívum rovatba beférne az összes bejegyzés 🙂
    Egyenlőre maradok a blog.hu-nál, most tervezek egy új blogot, mert sok a szabadidőm, meg amúgyis, nemtudok angolul xD még legalább egy évig….

    én szóltam.
    üdv.: MetalBogyó

    • Hát igen, sajnos ehhez kell egy masszív angol tudás. kösz hogy szóltál, és igazából nem tervezem, de ha jól tudom lehet exportálni blog.hu-ról és a woedpress is támogatja.

  2. Hát igen, és én eddig németet is tanultam…most majd nulladik angolon 🙂
    de ez a design kicsit világos hozzád képest, nem? 😀

  3. szerintem is sokkal jobb ez a wordpress
    meg a design is sokkal jobb mint az a másik (szerintem kicsit buzis volt, de szépen átalakítottad azt is)

Vélemény, hozzászólás?

