10 comments on “Ahadis, és a testvériség harca #2: A Vég kezdete

  1. Elég rövid lett, de tetszett. 🙂 Amúgy a Nekromancer-t nyugodtan lefordíthatod Nekromantára. Sokszor fordítják boszorkánymesternek, de szerintem a nekromanta jobban hangzik. 🙂

    Amúgy hajrá, várom a következő részt. 🙂

  2. Na, ezt is elolvastam, nagy nehezen, és megjött a kedvem az írogatáshoz 🙂
    Amúgy,tetszik ez az epikus stílus…nagy háború, stb, csak nem teljesen tisztázol mindent, vagy kihagytam egy részt =P
    Mindenesetre azért van hová fejlődni…de hozok egy példát is:
    “…hogy áldozatokat szedjen, és az áldozatok vérével felélessze férjét Gallean-t,…” lehetett volna itt, ,,hogy áldozatokat szedjen, és azok vérével felélessze férjét Gallean-t…”
    Ez csak egy jó tanács, mindenesetre várom a folytatást, csak így tovább:)

  3. Én is adnék egy tippet. A nevek tetszenek, de szerintem kéne még egy nagyobb dolog bele. Egy térkép.

    Én is írok éppenség egy könyvet, vagy valami hasonlót. Ott minden saját dolog, szóval a területek, karakterek, városok meg az egyéb nevek… és térképet is rajzoltam (Paint-tel… azért nem lett olyan rossz. :D).

    Szóval azt akarom mondani, hogy a nevek meg maga a történet jó, de egy térképpel még epikusabb lenne az egész. 🙂 Ha érdekel a térképes dolog, szólj és MSN-en átküldöm az enyémét, hogy lásd mi hogy van. 🙂

  4. @Killah: Hát pl arra gondolok, hogy a háború előzményei. az oké, hogy el akarják foglalni a földet(vagy bármi mást), csak kicsit bővebben, mondjuk a vezérek életéről, stb. tökéletesen bele lehet szőni egy történetbe 🙂

    @Gucs: Ez érdekesen hangzik. Nekem sajnos a nevekre nem terjed ki a fantáziám, szóval keresgélek a neten. De ez a paintes megoldás ötletes, én is kiváncsi vagyok rá:)És igen, egyetértek, faszántos a történet, meg a nevek is
    …csak ne ilyen kis darabokban, könyörgöm:)

Vélemény, hozzászólás?

