14 comments on “LaLee’s Games : Dark Cut vendégszereplésem.

  1. Mivel LaLee blogjában nem írhatok, muszáj lesz itt leírnom. 🙂 Tudom melyik játék ez … de szerintem ez elég beteg, nem játszottam vele sokat, csak egyszer véletlenül megtaláltam … nem rossz, de amint mondtam már … beteg. 🙂 A videót majd megnézem.

  2. @VIDEACITY5: Főleg azért mert az az én blogom, ott nem szokásom visszafogni magam, azért van hogy oda azt írok amit akarok. Itt Moderálom magam mert nem lenne szép dolog, ha megszegném a szabályzatát annak a blognak, amit én moderálok.

  3. @VIDEACITY5: Általában meg azért mert jó ideg levezetés. Azért foglalkozom a bloggal (ha foglalkozok) hogy erőt öljek bele, elterelje a figyelmem valamiről. Ha nincs frissítés az annyit jelent hogy jól megvagyok. Vagy Posztolok Zenét ha találok valami olyat.

Vélemény, hozzászólás?

