4 comments on “Maximum Games nyereményjáték

  1. Oké, én azért publikáltam ezt mert megkértek. A Maximum Games-el társoldalak vagyunk, és jó a kapcsolatom a tagokkal, ők is reklámozták az egyik videómat, én pedig kiraktam ezt mert elég értékes nyeremények vannak. Ennyi. Ha továbbra is szeretnétek folytatni a vitát akkor megkérlek titeket hogy máshol tegyétek, ezeket a kommenteket pedig törlöm.

  2. Elöljáróban is bocs Killah, hogy off-topic-ról írok a blogodon.

    @MrMister:
    Hm.. érdekes dolgokat írsz.

    Kezdjük ott, hogy $a$ gyerekkori jóbarátom, és ha még utálnám is a Maximum Games-t akkor is kiraktam volna a hirdetést.. Igen, a hozzád hasonlók miatt nem engedélyeztem a kommentelést a bejegyzéshez, nincs kedvem ilyen emberekkel foglalkozni.

    “Most hagy (= hadd) ne soroljak már fel egy csomó oldalt akik vígan megvannak orba-szájba hírdetés nélkül is” : Egészségükre. Tudod, ez nem egy multicég, vagy egy nemzetközi branch ami megvan reklám nélkül. Ez egy underground közösség, ahol igenis elkél a reklám.

    És végül: miért baj, ha reklámoznak? Senkit nem sértenek meg vele, a bloggerek semmilyen juttatást nem kapnak a reklámért cserébe, pusztán szívességből, jóakartból segítenek a másiknak. Nem profit, vagy pénzszerzés a célja a hirdetésnek, csupán tájékoztató jellegű. Ha ez zavar Téged, akkor sajnálom. Csukd be a szemed, amikor ezekhez a reklámokhoz érsz a blogokon..

Vélemény, hozzászólás?

