8 comments on “Zevir története, by Killah

  1. Persze, hogy nem hosszú. Ez még szinte kutyakaki 😛 Na, a napokban rávettem magam, és elolvastam elejétől a végéig. És tetszik. ban benne fantázia, és helyesírási hiba is. Killah, ez az első írásod? Mert még úgy érzem, kicsit csiszolódnia kell a stílusodnak. Így hirtelen nem ugrik be, de olvastam már hasonló stílusban pár könyvet
    Jah, és énis írok, tudom milyen a hosszú, a rövid, stb. Lényeg a lényeg, hogy jó, és írj még sok ilyet.
    jah, és nekem jobban bejönne, ha a szövegben magyaráznád el a szavak jelentését, de ez magánvélemény.
    Üdv.

  2. @bizzyD: igen szerintem se hosszú, nem is tudom milyen műfaj ez, még csak kis regény sem. köszönöm a tanácsokat, és igen ez a legelső írásom. A helyesírást meg elnézést, igyekszem javítani. Hát mivel tetszik az embereknek szerintem neki ülök, és szépen részletekben folytatom a történetet, szerintem ez jobb, és így egy sorozat lesz belőle. Időközönként kisebb, nagyobb részletek.

  3. @Killah: Én az ilyeneket novellának becézem. Énis csináltam egy darabig egy sorozatot, de végre eszembe jutott egy jó, fantáziadús ötlet, és nem akarom, hogy elszálljon. A helyesírás pedig annyira nem zavar, nekem is van még rengeteg hibám. Ha esetleg egyszer kijavítod, beküldhetnéd a Karcolat.hu-ra(no reklám :D)nekem eddig 3x dobták vissza a novellám, úgyhogy nem is próbálkozok egy darabig.
    Jah, és ha már sorozat, egy címecskét neki 🙂

  4. Én is szeretem ezeket olvasni … magam is próbálkoztam néhánnyal, meg most is van egy csomó ötletem. Esetleg a Kisregények blogra is be lehetne küldeni … majd én is megpróbálom oda beküldeni a “műveimet”.

Vélemény, hozzászólás?

